[Inne] Starty gwint od śruby spustowej olej w misce
Witam
Na wstępie dotyczy Golfa IV więc Octa 1.
Znajomy mechanik wymieniając mi olej (pierwszy raz u niego wymieniałem) pokazał mi, jak ostatnio inny mechanik mi wkręcił śrubę krzywo, co spowodowało starcie gwintu. Znajomy mechanik mówi mi, że przegwintuje mi to i załatwi do gwintu nową śrubę wszystko ok. Tylko tak się zastanawiam podczas gwintowania miska jest aluminiowa te wiórki nie wejdą do środka miski ? Znajomy twierdzi, że jak się gwintuje aluminium to na zewnątrz wyjdą (chodzi o to, że nie chcę zdejmować miski). Zaproponowałem mu aby też po tym wlać trochę oleju na otwartym spuście aby na wszelki wypadek wypłukało. Co o tym sądzicie ?
Wiadomo że ich tam nie powinno być, ale jak mechanik nie ma dwóch lewych rąk to Ci to zrobi, tak że nie będzie żadnych problemów Nie takie rzeczy ludzie robią :wink: Tu jest sprawa dość prosta :wink:
Potrzebny jest gwintownik do otworów nieprzelotowych. Z zasady zwija on wiór "do tyłu".
Drobne opiłki można po wykręceniu gwintownika, lub nawet w trakcie gwintowania odkurzaczem wyłapać.
Oczywiście nie może się to równać z gwintowaniem na zdjętej misce, ale to już Twoja decyzja.
Ja raz tak zrobiłem (stalowa miska) i nic się nie stało.
Zobacz stronę mojego dziecka - podziel się 1% - http://piotrzwolinski.pl/
O II Tour Combi 1.6
Mitsu Carisma 4G93 GDI
W stalowej misce jest ten plus że na śrubie od spuszczania oleju jest magnes i łapie opiłki.
Otwór jest od spodu więc nawet na logikę większość opiłków leci w dół, a przy wierceniu otworów pod wtryski gazowe, dziurki robi się od góry i silniki po tym odpalają i jeżdżą także ja był bym spokojny :wink:
Komentarz